Повернення товару
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Відповідно до ст. №9 Закону України "Про захист прав споживача" Ви маєте право на обмін товару протягом 14 календарних днів, не рахуючи дати покупки. За умови:
У період 14 днів, не рахуючи дня купівлі, можна оформити повернення товару в умовах: товар не був в експлуатації; збережені всі пломби та ярлики; цілісність комплекту та упаковки не порушена; збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
Що вважається гарантійним випадком (за умови правильної експлуатації та дотримання техніки встановлення):
- Зміна геометрії полотна.
- Руйнування конструкції .
- Виникнення відшарування та тріщин у покритті шириною більше 1м.
Що не вважається гарантійним випадком:
- Якщо пошкодження носить механічний характер, або внаслідок механічних впливів.
- Внаслідок зміни конструкції, зміни встановлених заводом-виробником розмірів дверного полотна шляхом його підрізування по висоті та/або ширині.
- Внаслідок порушення технологічного процесу проведення внутрішніх оздоблювальних робіт (обклеювання шпалер , штукатурка стін, укладання плитки і т.д.).
- Неправильна експлуатація, порушення умов зберігання та технології монтажу.
Як повертаються гроші за товар неналежної якості:
За умовами повернення коштів за товар належної якості покупцю необхідно виконати кілька дій:
- Звернутися до магазину та написати заяву на повернення грошей, в якій необхідно вказати персональні дані.
- Повернути придбаний товар цілою упаковці та з повною комплектацією, зазначеною в технічній документації (техпаспорті)
- Надати квитанцію про купівлю, товарний, касовий чек або інший документ
Оплата повернення здійснюється за рахунок компанії.